- Jag fryser!!!!




Myspace Graphics



Jag tycker väl också att man ska tänka lite, förstås
men just idag handlar det mer om att var f-n tog
våren vägen?!


Har suttit en skvätt på min exklusiva uteplats, frusit
som en hund och nu handlar det mer om att återfå
den normala kroppstemperaturen....brrrrrr.....


Ska bara på med lilla ansiktsmasken, ingen solbränna
blev det i dag heller, och sen tar vi svängen upp till
"gamla" svärmora. Kanske skulle man kolla av om hon
vill ha något, mina vilda chansningar har ju verkat vara
"rätt" men ni vet ju hur det är m tanterna, inte tusan säger
de något negativt även om jag släpat dit totalt fel gotta ;-)


Ha en trevliger lördag, fast det är svinkallt i
vindarna och jo, läs gärna orden ovan och gör
något bra av dem, själv tar jag nog och satsar
på det projektet en annan dag....


(förresten, lite egna visdomsord kommer,
visst tusan ska man ta hand om varandra
så länge vi finns, jag menar, en vacker
dag är det alldeles för sent....)
1 Anonym:

skriven

Kikar in och ler brett åt ditt seriösa utnyttjande av din exklusiva uteplats. Här finns inte en minut att förlora. Undrar... har du också din på norrsidan?

2 A:

skriven

Haha, vilken vår? Existerar det någon sån på riktigt?!

Skönt att du fått dina koncentrationssvårigheter och minnesproblem svart på vitt nu! Inte skönt egentligen, för man vill helst inte att det ska vara på riktigt, men man blir ju trodd åtminstone!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: