- Gomorr.....



Jag är så trött att ögonen verkligen går i kors på mig,
måste vakna, skulle redan ha varit på sjukhuset och
tagit mina prover men det gick inte ....


Har en jobbfri dag mitt i allt, en hel del rännande på sjukan
och till apotek, som ju givetvis inte är det som är på vårt
sjukhus gör att jag är uppbokad till 3 idag.

Ute skiner solen, ser helt underbart ut men jag är ju utan
mediciner tills jag har tappat mig på lite blod, alltså blir det
lite lugnt med solande, som jag också har ledsnat på de sista
10 åren... Undrar om man inte solade ihop alla sina ev sol-
timmar under 80 och 90-talet förresten, var en sån där som
varvade solen med solarie och chartertrippar.


Skönt att det varken är modernt längre, att vara knallbrun
alltså, eller lockande för 5 öre. Solen ska man vara försiktig
med numer, det har man ju åtminstone lärt sig med åren!


Måste vakna och sticka iväg NU..

Gääääsp, ha en bra dag förresten!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: