- Förresten, en titt på mina ägor kanske?


 

Mina exklusiva mobilbilder visar här ett stycket träd, bilden är ju
sådär högkvalitativ som enbart min halvkraschade Nokia kan
producera, MEN, det ser banne mig ut som att det är skrumpna
körsbär på det! Kan det vara så att jag äntligen har ett träd likt
de i Körsbärsdalen?





Och här ser man alltså resterande tomten...hehe, det är ju
varken nån extrem skottning som krävs eller behov av en
traktor för slagning av gräs till sommaren =)


Ja, ja, så har ni sett ägorna ivf, i ärlighetens namn så  har
jag väl ett par kvadrat till åt högersidan men, inte direkt nåt
att fota då det ju varken finns tjusiga ev Körsbärsträd eller
snygga extremfejk á la eeeeeehh... Uggs?

1 A:

skriven

Ser faktiskt rätt mysigt ut! Särskilt när solen ligger på sådär.

Måste bara göra en liten rättelse - det är inte stomi jag ska ha utan skopi. En stomi är bara på tal när man har en svår inflammatorisk sjukdom som inte går att lösa på annat sätt.

De är underbara på det här sjukhuset (privatsjukhus, Ersta, om du vill googla på det)så här känns det inte som att jag måste kräva nåt. De erbjuder själva. Lite skillnad mot alla stora allmänna sjukhus.

Natti natti!

Kram

2 Sara:

skriven

Ja, nog ser det fint ut, men nu vill jag ha sommar!

Hoppas det är bra med dig.



Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: