- En söndag i sakta mak, Did you hear about the Morgans btw?


Jag har fått tanka lite lugn och ro nu, det gör skillnad när man
får särbot hem för ensam är ju ändå just ensam.....

Har laborerat lite i SL, skaffat mig en ny vän minsann, nu är
jag så tråkig att det bara är särbot som trampat in i min andra värld
och som synd var, eller? så räcker hans dator inte till att glida omkring
där utan allt som blev är en gubbe som jag försökt piffa till lite...

Jag menar ska jag ha honom där också
så ska jag banne se till att
vi matchar varandra, eller hur?


Hoppas ni andra haft en bra helg,
nya veckan börjar med ett möte för
min del.

Blir både min skärpta handläggare från fk, min favorit
prattantan och den psykologen som gjorde minnesfunktions-
testerna på mig. Hoppas att allt faller ut till det bästa, just i
det här läget kan man nog inte ha bättre förutsättningar än vad
jag har, sen handlar ju allt om vad själva försäkringskassan anser
om mina funktionssvårigheter.....

Annars mår jag apa, ökningen av gamla medicinen är allt
utom en dans på rosor men det är ju bara som vanligt,
en dag i taget, ett steg i sänder och försöka se framtiden
an med lite mer förhoppning än förtvivlan...

Men det är inte alltid så lätt att vara stor o stark,
som jag ju ständigt tjatar om, vi är ju bara människor
och då kan saker och ting vara riktigt obehagliga även
om man försöker allt vad man kan...

Natti såhär i förhand,
vi ska kolla på

Did you hear about the Morgans?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: