- En chockstart för kroppen denna måndag!



En annan är på väg i säng allaredan, har ju full huggning i morgon
med alldeles för många prattimmar, har jag otur hamnar jag på 5
vilket garanterar en utmattad tanta..


Inte för att jag tror att jag kommer att somna men kanske lite
sövande babblande från Maria Montazami kan hjälpa mig på traven?


Lev och må och banne mig, kan jag inte komma
med någon annan sanning så lyssna verkligen på
det här:

Ta hand om er, stanna när kroppen säger nej,
andas när själen signalerar och för enda in i

h-vete,
gå till er läkare när något strular
,

Så här kan man inte hålla på,
jag är ju bara 41 och har många
år kvar, livskvalité oavsett vad vår
regering anser, visst måste vi ha rätt
till det även om vi lyckats jobba sönder oss själva?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: