- Illa, jag mår illa...


Det kan ju faktiskt vara så att jag har brutit nån form av rekord och
till slut åkt dit på magsjuka, vaknade ett par minuter i 5 i morse och
sen har jag haft mer eller mindre fullt upp....

Självklart finns det tusentals andra anledningar till att man skulle ha
kört sin mage i kras igen, men då brukar den ju signalera lite smått
i förväg... utgår från magsjuketeorin och ska ta det väldigt lugnt nu.

Jag mår ju illa....... (sa hon och blev omedelbart 3 år gammal....)


Sen förstår jag inte alls hur jag ska fylla i
ansökan för bostadsbidraget.... Jag kan
inte "anta" dotterns extraknäck-inkomst
och den inkomsten jag söker bidrag på
är ju bara garanterad under 3 ynka sommar-
månader...




Efter 139 st i kö-väntan på fk kom jag äntligen fram, JO, man ska
återigen gissa sin framtida inkomst (???) och nä, jag har bett om en
tid, vilket de inte kan ge via telefon utan inom 2 arbetsdagar kommer
någon att höra av sig angående en tid...

Kanske är korkat att ringa till fk och säga att man pga av medicinska
skäl inte klarar av att göra en enkel ansökan utan hjälp? Jag menar
nu när jag är nyfrisk och allt.........

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: