- Hur bra nätkoll har du? Hanna Fridén har testet!

Jag är trött, alldeles för trött känner jag men jag bara måste göra
det här testet hemma hos Hanna. Frågorna är lite kluriga fast sen
är svaren än jävligare, tydligen är jag helt normal i varje fall, man
får vara tacksam för de små stunderna av lycka kanske ;-) ?


Du är helt normal

Du är helt normal

Du tycker inte att det är så farligt om folk inte vill chatta med dig eller inte läser din blogg. Så är det ju, man kan inte kräva att alla ska vara superintresserade eller ha tid att svara på allt man gör. Sånt är livet, och du har en sund inställning till det. Du är inte direkt den som vrider dig i ångest eller får psykbryt om du inte blir uppmärksammad 24/7

Hur hanterar du avvisningar på internet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: