- Matpaus


och lite titt hemma hos er bloggare förstås!
Vi har fått över en hel del redan nu, känns
jättebra, även om städningen därborta inte
direkt är.... välgjord.....

Blir lite frustrerande att gå från ett städande,
som f.ö inte är riktigt klart , till ännu en
lägenhet som banne mig är riktigt dåligt ur-
städad....

Visste ju om golven, det var helt ok med mig
då man ju alltid grisar ner en massa, men sen..

Ja, ja, sitter här o smaskar i mig dotterns räkor
m majonnäs och ägg, kanske är dags för en
liten frukost nu? Tycker att jag är jätteduktig
men ska jag vara ärlig så vimsar jag nog mest
omkring, haha, har tom STORA problem när
jag ska stoppa in saker i bilen... Där har ni min
akilleshäl numer, att tänka logiskt....

Nå ja, städa kan man göra ändå bevisligen även
om det tar lite längre tid, nu ska jag hivva i mig
gottat och se om det stannar, sen blir det omstart,
lite mer ska jag få gjort för i morgon kommer de
nya hyresgästerna hit med eld i baken!
1 Anna:

skriven

Hoppas det blir bra i nya lyan!!

Tänk... Om ett par veckor är tråkstädningen ett minne blott och lagt i arkivet bland alla andra tråkigheter... Eller hur?? ;)

Kram och ha en förhoppningsvis trevlig lördag med räkor och ägg... Här blev det bakad potatis och i morgon får Götet sej ett besök av ett gäng livsfarliga pinuppor... Hehe!!

2 Madeleineslife:

skriven

Städa är ingen hit!

Ännu värre när man kommer till en ny lägnehet där det föväntas att det är ny städat!

Dubbelt upp blir de då...



Hoppas de går bra för er med resten. Spännande att ni ska sova där :)



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: