- Mail skickat.........voi voi



Sovit som en klubbad säl, igen..... Är så trött att jag ser dubbelt och nä, då ska
man väl säkerligen inte skriva sakliga, korrekta mail till sjukvården antar jag
men nu blev jag så peppad att jag inte kunde hitta på nån ursäkt för att putta
på det...

Tack för peppningen, den behövdes oerhört mycket för är det något jag faktiskt
inte kan så är det att be om saker.... Be om hjälp.... Fy tusan... Och särskilt nu
när jag varit så jädra otrevlig, ivf i mina ögon sett, i mailet tidigare, usch vad det
känns korkat, men nå ja, ivägskickat till epilepsisköterska som förhoppningsvis
är lika snabb att lämna det till farbror doktor som förra gången...

Uvva, måste vakna och gå iväg och handla igen, var
visst middag idag igen påstår de som vet ;-)
1 Pia:

skriven

Shit happens!!! Bra att du bett om hjälp nu..



Sv: Självklart står man sig själv och de sina närmast. Jag har skrivit en hel del av vad som händer här i Sverige just nu.. med utförsäkringar och sådant. Det är för jävligt, rent ut sagt..

Dock tror jag att det ibland också kan vara bra att få perspektiv på saker och genom detta kan man också få ork till att slåss mot myndigheter och annat.

Jag håller tummarna för dina intyg och att FK ger fasen i dig! Alltså, på ett bra sätt! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: