- Kaos överallt


Jag inbillar mig att jag har rutin på det här, packande och flyttande
men herreje vad jag BARA rör till allt.... Ner med tavlor, åsså lite
Afrika-masker....(eller vi kallar det ju nåt helt annat...) Åsså snubbel
på gammalt julpapper, som jag ju så smart sparade tills nu, o nej,
jag har ju tonvis med disk, MÅSTE diska nu!!

Nä men kolla golvet, dammsuga?! Måste vattna blommorna, NÄ, det
var ju väggarna som skulle tömmas, och bort m spiken ur väggarna!
Fast tvätten då? Har ju tvätt överallt, herregud, vad ska packas ner
och vad ska.....ALLT ska ju ner men inte på en och samma gång...

O så fortsätter det, röran ökar, kartonger flyttas, men fylls nån?
Nä, för när jag flyttar så innebär det att jag flyttar...på sakerna alltså,
inte nåt annat.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: