- Gamla synder......


Egentligen skulle jag vilja hänga ut fanskapet ordentligt här, vissa personer
har varit för jävliga för att klara sig undan så simpelt som han gjorde, men
jag tänker inte låta honom kunna hitta igen mig här utan jag brölar ut mitt
missnöje med honom bara såhär rätt ut!


Man ................ man får vara extremt tacksam över att det går att blockera
på Facebook, att eländet ALDRIG sjöng förut och att jag ALDRIG mer ska
behöva springa på honom igen..... *håller tummarna*


Jag ser att DU är singel, igen eller fortfarande?, må du ALDRIG skaffa
dig en ny tjej och ALDRIG nånsin bära dig åt mot någon annan som du
gjorde då! Må vissa domar följa dig ända till graven och inte få sällskap
av nya och jag hoppas verkligen att du mår åtminstone hälften så illa
som du låter,

cause trust me man,
you can´t sing
!!
1 Thessan:

skriven

Fin blogg du har!

2 Anna:

skriven

Aosch!! Det där lät misstänkt likt en förbannelse...

Sitter du med vodoodockan i knät när du skriver... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: