- Ännu en sak man INTE ska göra


ivf inte om man vill sova i lugn och ro.......


Hittade av en Aftonbladet häromdan, tror
att jag fick den av modern för ni ska veta
att jag är seriös när det handlar om skräp,
här inhandlas inte töcke dänna schiiit inte!


Hursomhelst så fanns det med en bilaga,
en sån högkvalitativ sak som
Brotten vi aldrig glömmer, del 17
Charles Mansons liv och lustar...

Den har legat på dass nån dag, jag har
alltså suttit där och läst skiten och näää..
Grafiska beskrivningar om hur hans sk
"lärjungar" huggit, skurit, hackat och nån
varit snälla nog att mörda meddelst skjut-
vapen är ingen mysig läsning märker jag..


Nå ja, återigen kan jag luta mig tillbaka
och konstatera att de där mördarna, som
ju givetvis blir än klarare nästa gång de
dyker upp *brrrrr* ju bara är små hjärn-
spöken, ingenting att bry sig om alltså!


Det snuskiga är dock att OM jag någonsin
skulle ha en inbrottstjuv, eller än mer udda,
ett spöke i krokarna, ja då skulle jag bara
rycka på axlarna (
livrädd förstås, tänker
inte ljuga!) konstatera att det nog är en sån
där "vanlig" hallis och invänta ev epanfall! :-)


Men seriöst...... Det finns mycket ondska
i världen, önskar att det fanns bra, fungerande sätt
att forma om de människor som inte verkar ha sin
egna moraliska kompass i ordning dock...


Nu ska jag tassa ut i kylan, -25,4 grader, ut i det
becksvarta mörkret, hoppas att ingen dåre står
gömd i trappan och fort, fort dra i mig sista fimpen!


(o du dotra, jag skojar bara, det finns INGA farliga
gubbs, levande eller döda, i den här lägenheten HELLER!)
1 Sara:

skriven

Åh, jag har också läst den bilagan.. Helt bisarrt.. Hur han återkopplade till Beatles och de, precis som du skriver, detaljerade beskrivningarna om de kallblodiga morden. Sjuk ondska.



Varm kram till dig

2 Madeleineslife:

skriven

Jag har faktiskt sluta läsa tidningar & titta på nyheterna, för det är så mycket sjukt! Och INTE mycket som är poistivt, så jag resonerar så att jag mår inte bättre utav det alltså skiter jag i det. Skulle jag behöva veta något som är viktigt så får jag veta det utav andra som läser & tittar på nyheterna. För jag blir bara arg, matt & less när man läser skiten...

Vissa kan inte ha förståelse för att jag har g´jort det valet.

Men jag respekterar dom som vill se & läsa... Det är upp till var & en! Alltså har jag inte läst det du skrev om... Är glad för det förresten.. ;)

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: