- Och i Vilhelmina fortsätter tokarna :-)


(bild lånad från vk.se)

 

 

Eftersom att vi ju faktiskt tillbringat en tre år uppe i "vildmarken"

så kan jag ju skryta med att jag sett de här tokarna "live".....

 

Jag är väl en tråkig en som inte riktigt förstår meningen med

det hela, jag fryser nämligen om jag sätter mig på en isstolpe i,

som de hade natten mellan torsdag och fredag, - 27 graders kyla!!!

 

Vill du läsa mer om vad man kan göra en helg i februari

under pågående WWW (Wilhelmina Winter Weekend)

så klicka bara HÄR

 

Vill du läsa hela artikeln i VK, klicka HÄR

 

 

Jag funderar på att parkera mig i ett halkigt, oljigt

kokhett bad, blev frusen bara av att titta på bilderna ;-)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: