- Lördag och snart kömme främmat!



Idag är jag mycket piggare, så är det med gamla krutkärringar,
det ska mycket till innan vi däckar totalt alltså! Jag sover och jag
surfar, ska masa mig till badet innan särbot anländer var tanken
men han har varit snabbare än vad jag trodde så... Jag får väl
göra ett tvärryck nu kanske?


Fick mig ett presentkort på blommor i julas, är lite sugen på en sväng om
blomsteraffären senare i dag för att byta ut de kvastar jag har ståendes
här i fönstren. En flytt i 18-20 minusgrader har en viss tendens att mjuka
upp även de mest tåliga blommorna märker jag...


Nå ja, ni får fortsätta att leva och ha det bra,
lite melodifestival till kvällen kanske? En
annan har redan blivit lovad rullkebab till
middag vilket är mer än guld värt, sen såg
jag ju att dotra lämnat sin LCHF-kladdkaka
i kylen...


Kanske man får snylta en bit till kvällen? ;-)
(om nån av er är sugen och dietar själv så kan
jag lägga ut hennes recept senare, bara säg till!)


1 Pia:

skriven

Låter som en smarrig middag framför Melodifestivalen!!! Skönt att du inte är helt däckad längre.. Kram!

2 Sara:

skriven

Låter som ett fint avsluta på lördagskvällen med rullkebab och klddkaka!

Önskar dig en härlig söndag och hoppas att livet är snällt mot dig!



Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: