- För alla kämpande själar, ta en sväng om Inspirerar och läs, vi kan agera mer än vi tror!


Eftersom att jag själv befinner mig i noll koll, tänk inte alls-landet är de
mer viktiga inläggen helt borta från min blogg numer, men jag hoppas
på snar återgång till full hjärnkontroll så fort det bara är möjligt, så vill
jag bara säga det här:

Titta in hos Inspirerar Inspirationen,
hon ger er lust, tips, sanningen och
allt man behöver för att återigen hålla
fanan högt!

Än är inte loppet kört,
än har vi inte raserat
landet Sverige utan VI
kan, bara vi enar oss som
ett folk, ett land, en
medkännande nation!



viktigt tillägg:
Här har ni länken,
länken till er insats,
klicka här och gör det nu,
då hjälper ni till att ge partiet

Fattiga Riddare

en chans att komma med i matchen!

KLICKA HÄR,
LADDA NER
SKICKA IVÄG!



skriv under och skicka genast till:

Insolvens Stockholm
Box 761
12002 ÅRSTA



och gör det NU för erat brev måste
vara framme i morgon,
bättre sent än aldrig säger man ju
men liiiite tidigare borde jag varit ute :-(



1 A:

skriven

Jag är också så där att jag helst inte berättar riktigt hur illa det är när jag sitter där framför en läkare eller på af eller vad det nu vara må. Visar gärna en lite mer käck sida en vad som är verkligheten. Vill ju inte ens erkänna för mig själv hur jag verkligen mår. Men på sistone har jag blivit bättre på att säga sanningen om hur jag mår. Och det är verkligen tvunget att man gör det om man ska få den hjälp man behöver.



Jag är inte så väldigt lång, bara 164 cm, men det innebär ändå att jag just nu ligger precis under gränsen för normalvikt. Så jag är inte gravt underviktig, men tillräckligt för att det ska störa mig och för att det ska synas att jag gått ner...



KRAM

2 Inspirerar:

skriven

Tack snälla har du laddat ner listan och skrivit ut den på din skrivare skrivit på, nÄr det är gjort kan du skicka in den Jag lägger länkarna här och adressen som den ska skickas till, som sagt det är bråttom och måste ligga på lådan i kväll, jag vet att det är svårt för dej, men jag hjälper dej så mycket jag bara kan. Du kan klara det här.

3 Sara:

skriven

Det där känner jag alltför väl igen, jag har totalt noll hjärnsubstans och tankarna hoppar runt utan att formas till något vettigt.

Men nu går vi mot våren och ljusare tider, vi får leva på hoppet att det medför lite ordning på torpet.



Varm kram!

4 Inspirerar:

skriven

Länk till namninsamlingslista:



http://fattiga-riddare.se/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=1&Itemid=



skriv under och skicka till Insolvens Stockholm Box 761 12002 ÅRSTA



Kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: