- Dessa människor.....



I dag skriver ALLA om självmordsbombaren, ganska givet eftersom att det ÄR
skrämmande och helt osannolikt och otroligt vanvettigt..... eller hur är det nu
med den saken?


Men det jag själv upprörs av är en bild, en skitartikel i en tidning som pressar
och tär på mitt tålamod som nätläsare! Det blir så schizofrent allt, å ena sidan
är de väldigt duktiga, hmmm?, på att visa upp baksidan - den enda sidan - av
vår nya sjukreform och dess utförsäkringar och å andra sidan slänger de ut
vad skit som helst!!



Nu blev det visst fotografen som blev "uthängd" av mig, men det är också en
del i hela problematiken. Vem F-N får för sig att fota dessa makabra bilder och
vilket syfte fyller de, utom just tidigare nämnda tidnings plånböcker och givetvis
även:


Fotograf på Aftonbladet sedan 3 år tillbaka.

Främsta meriter : Världens bästa förlorare, gör ofta det omöjliga och är
Aftonbladets man runt vimlet på STUREPLAN ?!


CV : Utbildad till fotograf på Värnpliktsnytt. Tidigare fotograf åt SLITZ,

Har fotograferat världsmästerskap i hockey, gjort dokument i krigets Liberia
och bevakat inte mindre än fyra Eurovision Song Contest...... "


Sen ifrågasätter jag VERKLIGEN Jan Helin och Aftonbladets
beslut att lägga ut bilden ovan, som jag f.ö valt att pixla
och totalt "förstört" genom ett amatörmontage... förlåt..

eller fan vet,

vilken bild är egentligen värst?



1 Katta & Doriz:

skriven

Men vilka meriter! Utbildad fotograf för Värnpliktsnytt?! De kör väl med engångskamera fortfarande? moahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: