- Lite charm hittade jag hos Simon´s Cat, jul är kanske mer kul än jag tror?


 

 

Som ni säkert märker har idétorkan verkligen slagit till hårt här hemma,

jag läser och läser, svär ve och förbannelse, grinar en skvätt över något

härligt och förundras över något annat men inte händer det något uppe i min

skalle för det.....


inte ens jag vill ju svamla på mer än nödvändigt
men lite tråkigt är det alla, jag har ju min egen
monolog här och nu är det så tyst......



1 Magda:

skriven

Neee inte ringmärkt... Men ett helt år lycklig o kär... Bara de är värt att fira...

2 Katta & Doriz:

skriven

Åh jag ÄLSKAR Simon's Cat! Finns inget som får mig att skratta så!!

3 Lix matte:

skriven

Haha! Känns skönt med hund, å andra sidan har jag ingen julgran... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: