- Älskade lillrompa!




Jag snubblar omkring bland orden och halkar ofta omkull av ren och skär
vrede, ambitionen finns allt där bakom, men jag får inte till det, någon som
kan det är däremot min allra bästa unge som härmed hängs ut som en
toppängel i min virtuella julgran!

Kära statsminister - Myh skriver (numer gränsfall 19 år dock)



Till skillnad från infrastrukturministern som ju faktiskt INTE kan
stoppa det risiga vädret som drabbat oss i Sverige, även om jag
som norrlänning inte riktigt förstått när resterande delen av
Sverige la ner vintern? så har vi faktiskt en regering och riksdag
som VÄGRAR inse vad som har gått så vansinnigt fel med den
nya, fina arbetslinjen....



Vem sa nåt om en God Jul? - Ett hjärta Rött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: