- Utförsäkrad? Här kan du göra din röst hörd!






Intressanta saker som händer,
protestera.org har tagit initiativ till en
mejlbombning av nyhetsredaktionerna.

HÄR kan du berätta din historia och tack
på förhand från en av oss alla utförsäkrade!


(för att komma till formuläret så får du klicka bort "Sanningen om
sjukförsäkringen", klicka sedan på Insändarformuläret)



"Här kan du skicka din berättelse eller reaktion om den situation som råder på grund av de hårdare reglerna i sjukförsäkringen och försäkringskassans bemötande. Din berättelse vidarebefordras till press och TV. Skicka inte din berättelse anonymt eftersom press och TV med största säkerhet vill kunna nå dig.

Formuläret går även till LO, IF Metall TCO. Formuläret gick även till politiker tidigare, men de vill tydligen inte lyssna på din berättelse eftersom de har stoppat formuläret, det når inte fram till politikerna längre."



Som alltid kan ni titta in hos




Nu har inte jag tid att sitta här längre,
stor släktträff väntar och jag skulle ljuga
ordentligt om jag inte sa att herregud
vad nervös jag är !!
1 A:

skriven

Wow, var hittar du alla dessa saker?:) Du verkar ha sån otrolig koll! Så himla bra att det protesteras, Sverige är väl fortfarande en demokrati kan man hoppas!

KRAM

2 Camilla:

skriven

Skickar en kram! :)

3 Alice Tross:

skriven

Varför är det bara narkomaner och alkoholister som får förtidpension!? De är ju helt arbetsföra...städar, tvättar, går ut med hunden, åker ut på stöldturneer och säljer narkotika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: