- Gomorron världen!

ett av vindkraftverken i Bliekevare

Är ganska sliten idag kan man nog säga, hade en härlig dag igår trots att Umeå
visade upp sig från sin kallaste sida. Till slut fick även jag lite fikabröd, fortfarande
så irriterad över att ett sjukhus inte kan ställa upp med mjölkfritt fika, är det inte
lite knepigt så säg?


Borde attackera marsvinsfarmen här hemma, alternativt bara ställa upp dörren
för ett redigt korsdrag, lite stoppning i hörnen är aldrig fel om man är en sån
typ som skulle kunna tänka sig att dimpa omkull men nä, dags för min hemska
dust med dammsugaren alltså!


Borde väl kommentera gårdagens intressanta smsdialog men nä,
DU måste ju själv veta när du helt spårar ur, det blir ju smått
knäppt efter ett tag och jag har inte tänkt offra mer tid på dina
anklagelser.......


Andas, som jag brukar säga,


andas,


och för guds skull, strunta i att
gå in här om allt är så jävla pinsamt,


INGEN vet vem du är och jag lovar dig,
jag kommer aldrig att tala om det,
mycket kan man säga men stolt över dig,


det är jag då rakt inte....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: