- Att vakna till ett regn



Gårdagskvällen och natten var ju ljuvlig, varm och alldeles stilla, misstänker att
det blev en eller två cigg för mycket bara för att liksom ha en anledning till att
sitta där ute ;-)

I dag mullrar det till och från, inget riktigt åskväder men ändå något som hänger
i luften... Är oerhört snäll och "låter" särbot sova och sova hur länge han bara vill,
nja, bjuder igen heter det nog då min tid uppe hos honom ofta består av just hur
långa sovmorgnar jag bara vill ha. För visst är det så, hemma bra men borta ledig?

Försökte googla mig fram till om det är något på gång här i Umeå idag men det
verkar inte så, å andra sidan är väl inte småloppisarna direkt de mest annonserade
på nätet heller.

Har ett litet tips för er andra som också inte tillhör
socialgrupp ett, Sveriges elit, de som kanske trots
allt VILL ha kvar borgarna?.....

Söksidan hos Länsstyrelsen för fonder och stiftelser,
r kan man hitta olika sätt att eventuellt dryga ut
sin kassa, funderar på att kolla av om det går att
söka sig en slant till ett par glasögon :-)
(mina är från -94...)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: