- Antreeeekåteeee med pompa minsann!



Eftersom att dottern legat för ankar hemmavid, migrän är inte det allra
roligaste.... så blev det jag ensammen som fick representera familjen
hemma hos moder och moster.


Stora köttbitar, väldigt köttiga kan man säga, och en smaskig bea-sås
har dock startat upp lilla magen igen...Hmmm, om man nu kan säga att
en mage är liten när den rymmer ett kvarter eller två...


Dagen har varit lagom, bra möte med min handläggare på Af, börjar
mer och mer slappna av och våga lita på min magkänsla, det här var
innan jag åt alltså ;-) och kanske kan det här bli något bra?


Att bli hörd och sedd och faktiskt i någon form respekterad är ju inget
jag är van vid vad gäller kontakter med myndigheter. Sorgligt är att
de som verkligen bestämmer totalt vägrar att ta till sig verkligheten.


Nu har jag dock ett par timmars race framför mig,
förstår inte var laktosen skulle ha smitit sig in i den
i övrigt delikata maten, men gott var det på vägen in,
då får jag väl stå ut med refrängen också kanhända?
1 nezas.blogg.se ♥:

skriven

fin blogg ! xoxo ♥

2 A:

skriven

Min erfarenhet är helt klart att de är mkt trevligare på af än på fk! Och mer förstående!! Borde väl egentligen vara tvärtom!?

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: