- Om jag kunde så skulle jag!!



Idag har dottern skrivit om oss, det handlar ju om OSS eftersom
att vi är en familj, även om jag är den som inte drar in pengarna
och inte fyller den uppgift i samhället som man ska göra så är
det ju inte så enkelt att bara jag ska bli den som drabbas.

Önskar jag kunde få ihop något vettigt att skriva NU, jag
vill försöka förklara, beskriva och kämpa men för idag så
låter jag fanan hållas av alla andra,
ni med alla ord,
här kan ni titta in om ni vill
följa med i många svenskars vardag,
läsa om hur och vad som händer.



RESURS - Respekt för Sjuka och Utsattas Roll i Samhället


Utförsäkrad - Sjukskrivningsreglernas konsekvenser


De Tystas Röst


Kalla Sverige


Alliansfritt Sverige



Måste bara ösa in tonvis med lööööv till dotter också,
du är bäst, min hårddisk, mitt RAMminne, mitt solsken
och min bråkpartner ;-)
1 Pia:

skriven

Men shit, vilket jäkla bra inlägg hon skrivit. Jag tyckte att hon skulle skicka det där till ALLA politiker, på bägge sidor!

Ha en skön lördagskväll.. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: