- God morgon!


Upptäckte precis att jag visst inte tagit med mig så mycket kläder hit
till "landet". Jag hade ju inte planerat för så många nätter direkt och
tänkte mest på att vara ute hela tiden, även om jag borde fattat att
det ju inte direkt handlade om att springa runt på en strand i en och
samma bikini under en helg...

Nå ja, personalen på sjukstugan lär väl överleva att sticka en lite så-
där halvskitig tanta också, skurade armvecket igår kväll och kan ju
blaska av mig lite nu på morgonsidan med.

Solen skiner genom särbots avverkade "skog", det är fint utomhus
även om klockan är tidig och man inte riktigt har vaknat, våren är
här till hundra procent fast vi sitter i Lappland!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: