- Blir nog lite tossig här hemma



Jag ska ut o rastas när särbot kommer,
kanske försvinner myrorna under skinnet då?


Annars så kommer jag att leta upp den där förbenade
lappen (och inte som i min alldeles egna lapp för han
sitter ju och studsar på den fullständigt utmärkta sk
"konstvägen" precis just nu, där man förresten inte
direkt är så upptagen med att studera alla konstverk
som att hålla ögonen på alla tjälskott.....
) så kanske
jag tar mig ut och runtomkring lite rakare....


Bara svammel, svammel o svammel
men det är visst den tiden på året?
eller nåt annat djuplodande...


På måndag är jag då den första att ringa min kära
doktor om jag fortsätter såhär, om jag nu kommer
ihåg det vill säga... 

1 Sara:

skriven

Smiter in och önskar dig en lugn och fin helg!



Kramen!

2 liindblaads:

skriven

heej :) svara gärna på dagens fråga på bloggen!

den handlar om storbloggare idag

3 Donja:

skriven

Haha, kul bild =)

Ha en bra helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: