- Vad jag har missat ikväll!

- Slemmiga tönten Håkan som blir softair-gunnad i rompen,
och det av en unge?!


- "språkfenomenet och bloggaren Mogi på besök" (obs, citat från
tv.nu, INTE mina egna ord) hos Aschberg...... voi voi, det här
blir bara värre o värre....


- Extreme male beauty......urrrk, inte var jag i direkt behov av att
se ännu en dokumentär om män med, i sina ögon, för små snorrar..


- Pirates of the Caribbean (fick in några stavfel i den meningen..illa)
Den filmen är sedd nångång för mycket här hemma ivf..., men här
kan du spela lite spel om du fortfarande har kvar pirat-suget alltså!

Det enda jag kan känna är liiite synd att jag missade är Roast på Berns
men det tänker jag titta på nu istället, både massa telefon/MSN-babbel
och ändå tid att se lillponken Björn Gustafsson, blev en bra kväll trots allt!

(om du också vill titta på din dator, bara klicka på bilden så är du där!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: