- Söndagen, den hjärndöda veckodagen...

Vi har varit ute på vift idag, titta på hav och rinnel (tror jag ivf
det heter?). Jag har kört på alldeles för smala grusvägar och
känt mig sådär extremt tantig, med medföljande gubbe, och
starrbligat ut genom bilrutan och dräglat på tjusiga stugor och
hus, börjar finnas pengar i husen i Umeå-trakten minst sagt,
och jovisst hade jag med mig kameran...

Men om jag fått några bra bilder har jag inte en aning om då jag
bara verkar ha två batterier med ström i, i hela huset?!?! Suck..
Utan mus får jag inte över några bilder till datorn, med mus har
jag ju noll ström i kameran... Laddar batterier för brinnande livet
men det vet man ju hur det är, när det verkligen gäller, då tar det
ett par dygn eller mer för att få in nån ynka Ampere i dem...

Tänkte istället bjussa er en tur genom en typiskt Bloglovin-sväng,
först hamnar jag hos de eminenta Bloggkommentatorerna, väl
där hittar jag en länk till lillebror Schulman och hemma hos honom
finns en helt underbar youtubelänk i temat amandavardet, alltför
bra för att inte låna så här kommer den, välkommen i min värld...
ännu en söndag utan aktivitet...däruppe alltså!

(jo just ja, kanske ni ska kolla det här
inlägget först för att verkligen uppskatta klippet!)

1 Ea:

skriven

Rinneln kanske? :) Där är det fint men ack så dyrt att bo :(.

2 gladulle:

skriven

Om det är rinnel du tänker på så har mamma och pappa sommar hus där.



det har blivit svindyrt att köpa där (för dryga 20 år sedan var det inte alls lika dyrt)



tycker själv att det är konstigt att det blivit så dyrt eftersom det bara är arrende tomter där.



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: