- På tal om att gå ner i vikt....

Jag har ju ätit en del olika sorters medicin mot min epilepsi under de här sista 5-6 åren.
Har blivit en hel del byten och lite knepigt är det allt, vissa av dem stjälper ämnes-
omsättningen totalt så man äter och äter och äter, apititen blir lika stor och okontrollbar
som vore man gravid eller satt på en ständig cortisonbehandling.

Sen kan en sort komma in, den används numer också som bantningspiller (?) och vips
är det inte alls gott att äta men de där kilona som kom rusande innan vägrar lossna trots
det (tänker inte lägga ut några namn då det ju mer eller mindre gått hysteri i att gena i
hörnen vad gäller viktminskning numer
) och sen kan man ju då ha turen, den tveksamma
men kanske ändå lyckosamma biverkningen att man helt plötsligt står med en mage bättre
kallad kronisk matförgiftad.....eller som det ju heter,

Efter de här åren står jag numer på en 3,5 - 4 kg mindre än innan jag blev sjuk, vet inte
om det är bra eller dåligt dock då ju åren går och skinnet inte alls är lika elastiskt, eller nåt
annat tragiskt då jag känner mig aningens..... fladdrig i kostymen. Vet att en del tycker att
jag kanske börjar bli lite för smal och tro mig, det är ingenting jag jobbar FÖR, snarare MOT
men det är inte alltid så lätt när det fortsätter att vara mer ut än in....oftast...

Kollade in min BMI när jag gick in i den här slängen av skitdåliga tabletter (JA, det var liksom
tänkt att vara nån sorts ordvits där!
) och då stod jag tämligen stadigt på marken. 82 kg på
173 cm innebar att jag ivf inte blåste omkull av starka vindar, låg tydligen på övervikt också
enligt tabellerna med BMI på 27,1. Numer har jag ett BMI på 21,7 , inte nån fara utan helt
inom det normala värdet med en vikt på en dryga 64 kg men det kanske inte riktigt ser lika-
dant ut som tidigare?

Men nu hittade jag en produkt som kanske, kanske kan fungera, en sort man bara behöver
ta en gång om dagen och som ska fungera hela dagen!!

"Tänk vad enkelt, en tablett på morgonen, det är allt. Inga mer burkar med enzymtabletter att bära med sig. Inga mer funderingar om det du äter innehåller mjölksocker. Prolaktas bryter ner mjölksockret du får i dig under hela dagen, med bara en tablett."

Klicka på bilden så kommer du till deras hemsida,
där kan man beställa hem ett prova på - paket
för 40:- och se om det fungerar eller inte,
OM jag har gjort det?
GISSA!!
1 Anonym:

skriven

SV, hahaha , wow gratis ? haha vem kom på ditt bloggnamn då :)?

2 Thalina:

skriven

Så jobbigt det måste vara att behöva äta mediciner jämt.Mitt BMI ligger på26 alltså är jag överviktig men jag trivs i min vikt och det ska visst vara bra att vara lite rund när man blir äldre och då tänker jag på benskörhet.Hoppas att det nya medlet hjälper dig.Ha det gott kram Thalina

3 Thalina:

skriven

4 Sandra:

skriven

JAg gnäller inte, det är klart att man får tycka..men jag förstår inte varför man ska trycka ner en annan människa på det viset bara..man kna ju tycka på olika vis..=D

5 Lejonkvinnan:

skriven

Personligen så tål jag inte mjölkprotein överhuvudtaget. Tänk om de kunde komma på en tablett mot det! Jag saknar choklad och ost! Alternativen är inget vidare...ja ja vad är väl en bal på slottet, eller en ostskiva på mackan ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: