- Mumma för onda handleder!



Vi tog oss en sväng på Gamlia igår, svårt att få tummen ur och hitta på saker
när särbot är här men tack vare en Ume-bloggare hamnade vi däruppe. Nu
var kanske priserna inte helt i min egen prisklass, minst sagt, men det fanns
mycket fint, nåt som jag gillar mycket är glasfusion, klicka här så får du se
hur det går till!

Tydligen var modern också där under dagen, men givetvis mycket tidigare, vi
har en tendens att sova bort halva dagarna nämligen, och då hittade hon såna
här handledsvärmare som ni ser en av på bilden, tackar och bockar för present!,
och nu sitter jag här och bara myser av värmen.

Inte alltid piller är det bästa utan härlig, ullig värme gör stor skillnad också, de
blir inte nåt jag använder på jobbet dock, alldeles för fina och sköna för att jag
ska slita ut dem där utan det får bli bonusmys när dagen är slut istället!
1 Thalina:

skriven

Handvärmare är nog inte så dumt när man har ont i lederna.Ser ut som om folk i alla bloggar har hittat på något i helgen.Ha en fin kväll kram Thalina

2 Thalina:

skriven

Handvärmare är nog inte så dumt när man har ont i lederna.Ser ut som om folk i alla bloggar har hittat på något i helgen.Ha en fin kväll kram Thalina

3 Anna:

skriven

Haha! Ja, du gör helt rätt i att hålla dej där du är... Man ska lyssna på kroppen ju...

4 svärsonen:

skriven

En fråga... varför heter Görans hemsida "klatasmen"? =) Jag skrattade lite lätt när jag hörde det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: