- Måste ut o handla...ska bara andas inåt, lovar!

Det är ekandes tomt i skafferier och kyl här, måste fylla på
och jag är helt övertygad om att nån svinis, det har jag då
inte, bara tom, tom på ork och energi...

Har jag tur så går bussarna sådär lämpligt idag igen så då
är jag hemma i säng o mys på en ynka timme, sånt gillar vi
dagar som de här! (skulle givetvis ha gått om jag känt mig
piggare och hittat igen den där jädra ryggsäcken.... att släpa
omkring på matkassar i backiga områden gör ingen människa
piggare direkt...)

Men i morgon, i morgon är jag pigg som fasan och nu håller
vi tummarna också för dottern, äntligen kom hon sig iväg till
sin första skoldag trots att hon fortfarande är trött och slut, är
väldigt besviken på hennes skola dock då de envisas med att
sätta in en massa ogiltig frånvaro mitt under hennes sjukdom,
ska hon ha passat på att skolka vissa dagar?!
Ologiskt, men
ibland känns hela den skolan bara som ett stort tjorv, ingen jag
nånsin skulle rekommendera dessvärre....

1 zaaaz:

skriven

Tanten, du är fet dissad! Välkommen to the game!

2 litentanta, kärringen själv :-):

skriven

Jag bockar o bugar...

typ,

måste väl börja

...............

sluta..........

eller var det

börja börja?



Nå ja, jag hamnade

i samma liga som

Kissie själv? Que?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: