- Laga dotter snälla!



Nu har vi ivf varit hos farbror doktorn, behöver ju nåt som gör
henne frisk eller pigg, såhär kan hon inte behöva gå längre känns
det som...

Nu var det ju givetvis inte Scrubs-gänget som mötte upp utan en
vanlig farbror doktor, en sån där en som per automatik tror att vi
morsor är tokiga tanter som ska styra o ställa trots att det är ungen
som är sjuk, eller nåt..

Vi var dock för sent ute för dagen, proverna hade redan gått iväg till
labb så det blir till att tassa uppför backen upp till hälsocentralen igen
för dottern men det går nog bra. Guidade dotra runtom cykelvägarna
så hon fick koll på närmsta vägen dit, då ligger det inte alls långt borta!

Annars var jag superduktig och lagade middag, som fortfarande huserar
kvar i min lilla mage förresten, och jag parkerade mig i min säng för att
titta, och undra, över den här Nadya Suleman med alla hennes barn...

Lite sen är jag allt
, bara det talar väl för ungefär hur....inte bäbisintresserad
jag egentligen är, är ganska nöjd att hitta av de här människorna genom
att nån gång ibland titta på Dr Phil i brist på annat att göra

Tonåringen ligger och zzznarkar i omgångar misstänker jag, så fint
nedbäddad, på snedden, i sin säng.. Vi väntar ju på Hollywoodfruarna!
1 cilla:

skriven

hoppas din lilla tös blir frisk. vi mår mycket bättre men det hjälper tyvärr inte er. så va rädda om er. kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: