- Framsteg go vänner, framsteg!



Om man tar i beaktande att vi här har en tanta som varit hemma i drygt 8 år,
en tanta som testat på alla svängar av ont man kan ha, nästan, nu ska jag inte
ta i så jag spricker, finns fortfarande en hel massa man kan drabbas av eller dra
på sig själv
, men lite struligt har det väl varit och nu, nu är jag banne mig på väg
tillbaka!

Känner mig, tom givetvis, möten i rehabsyften är väl kanske inte det allra mest
roliga som finns jämt, men ändå förhoppningsfull! Kommer tillbaka och det går än
så länge bara bra, peppar peppar!

Snart är jag tillbaka på  4-dagars vecka igen, inte illa va? Vi struntar i att det bara
är små fjaskiga 3-timmars pass än så länge utan fokuserar på att jag ska låssas-
jobba hela fyra dagar i följd, varenda vecka! Såhär långt har jag aldrig kommit i
mina tidigare rehabförsök, som vid det här laget är ganska många..

Jag vill, jag ska och det verkar som att jag kan, skål på det, i Pepsi förstås, och
får jag bara tummen ur ska jag fira det på det bästa sätt som finns, i ett kokhett
bad, tyvärr med en värdelös bok MEN med lukta gott i vattnet!

Sen toppar jag det hela med en skvätt vaniljyoghurt,
Valio har ju trollat fram flera goda laktosfria
sorter och efter nån timme bland de andra,
pruttskapande, sorterna finns det
inget som lockar mer :-)

1 gladulle:

skriven

Härligt att det går åt rätt håll när det gäller arbetet, man kanske får syn på dig när man är och shoppar någon gång.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: