- Förresten...hänna ä litentanta, IRL liksom

O jag har bara myglat bort värsta finnen på hakan,
nåt måste man ju få fixa till när man är på bild väl?

Skogsmullade runt uppe på självaste "Marieberget"
kanske det heter.... jag och mina löss, och min såå
fenomenala fotograf......*tadam* litentanta!

Skulle ni känna igen mig....stackare, o ni andra, glöm
mig fort för er egen skull, jag är bara ett stort svammel!

NU blir det Sims o dotter som kapar kabeln
nätfritt alltså, jag får spela jag!

1 huvudbrydd:

skriven

Aha! Ett ansikte bakom namnet....ska hålla ögonen öppna om du passerar kommunen :)

2 Ea:

skriven

Nu jäklar har jag koll på både mor och dotter. Nu går NI inte säkra ;).

3 mamma:

skriven

Vilken jättefin bild du har lagt ut. Den var fin.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: