- Wiley who, och varför då?

Eller som man också kan säga det,
ÄNTLIGEN ett lagom avancerat
typ "Guitar Hero"-spela efter grönt
o rött"-spel som även trötta morsor
överlever.......


(klicka på arma Wiley så är det bara att sätta igång, spela er less!)

min favorit var nog ändå

maracas.....

 

herregud vad trött jag är i min arma skalle

tyst med mig

tyst!!

 


vill ni bjussa ungarna på lite roligheter så finns
det en hel drös under BOLIPOMPA!


1 särbot:

skriven

Jag spelade fel på maracasarnarna

Det är mänskligt att fela!

2 AnJa:

skriven

Whhoooooaaaahhhh va kul. Han är ju får läcker :-) Jag som är fårgalen. Ena grabben har försökt lära mig att spela Guitar Hero men han har gett upp. Nu ska jag bara skaffa högtalare till datorn åxå för jag antar att det är någon häftig musik som jag missar....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: