- Vilken hönsmorsa man blivit då...





Jag STÅR för att jag är en hönsmorsa, även om det känns lika roligt som att bli
mormor eller nåt annat elände, men efter allt som hänt i stan så försöker jag lösa
det hela så bra det bara går...

Vad jag försökte att lösa? Jo, hemtransport för "lilla dottern". I helvete att jag bara
sitter på arslet och argumenterar, jag kan inte kräva av en 17-åring, snart 18, att
hon ska sitta hemma vareviga helg för att en massa idioter tror att de har tagit över
och får göra precis vad de vill, NÄR de vill!!

Fick ett ryck strax före nio, kanske kan jag ringa modern och låna bilen en kväll?
Det gick bra, förstås, och efter att ha slängt på mig liiiite mer kläder än långkallingarna
jag sjavade omkring med här hemma så fick jag springa för att hinna med bussen,
mycket jobbigt måste jag säga fast jag inbillat mig att jag tränat upp mig på sistone,
och sen ner i parkeringshuset, hämta bil och en halvtimme senare satt jag här igen!
Umeå är så LAGOM stort måste jag säga :-)

Så FUCK you alla småglin som ska ut o klubba ner folk ikväll,
min dotter kommer ni då inte åt, bara så ni vet det!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: