- Man borde väl kanske....

Krypa mot sängen nu, klockan är mycket, som vanligt
och jag sover bara för länge i morgon bitti igen....





Trivs väldigt bra på farsans kyrkogård, även om jag skakade
bort bilderna nu när jag tittar på dem såhär i efterhand...

Varför kan man inte klä på sig ordentligt nån gång?




Natti på er och krya på sig modern, kanske kom alldeles förtidigt förresten,
VILA fot och resten, kan komma o kocka i morgon när jag ändå ska lämna
igen bilen, låter det ok?


1 mamma:

skriven

Ja du är så välkommen men bilen kan jag ju se mej i stjärnirna efter under minst sex veckor. Ja jag säger då det. Krem

2 Jag:

skriven

Ja visst är de konstigt... Att när man är minst intresserad då finns de hur många fina män som helst... Ha ha ha...



Jag har insett i allt detta att jag inte vill ha någon i mitt liv... Eller ja du förstår säkert vad jag menar...



Jag kan inte komma i från att jag tycker om att känna mig uppsakattad ...Men jag klarar inte av det när jag inser att de vill ha något annat än en kravlös flirt!... JAg inser att jag kan komma att såra dem...För mitt hjärta är inte alls med!!



De som gör att de är så jobbigt detta är också de att mina vänner har börjat pressa mig att gå ut, ha kul, dejta... De vill se mig gå vidare... O min vana trogen så gör jag de... som de vill.... För jag tänker de kanske har rätt!!! Att nu är de dags att jag kommer över detta...



Men de är inte så enkelt!! JAg vill verkligen inte ha de jag har nu... Virrvarr av tankar o känslor som pendlar fram o tillbaka....Jag njuter inte av det, de kan jag säga... Jag har nu inte pratat med honom på ...ja hur länge vet jag inte...Han bröt mot de vi sagt o sms:ade mig...Men jag har inte svarat...För jag vet att om jag gör de då är de kört igen...Då sitter jag här om 1 månad igen... I samma skit... O samma virrvarr...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: