- Jo men just ja...


 

Vi fick ju lägenheten!!

 

Igår stod hela hjärnan stilla, ganska knepigt

fenomen det där, inga tankar fungerar liksom,

bara fras, fräs, sprak och resten.....stendött...

 

Hoppade alltså över att skriva på kontraktet då,

var livrädd att jag skulle strula till det hela och enbart

hamna i sitsen med en stycket uppsagd trea och ingen

tvåa istället men idag, idag fick jag ju bevisligen sova....

 

Så NU, nu är det skrivet och klart,

1/2- 2010 sitter vi, förhoppningsvis alltså

i vår nya, ungefär lika gamla, men 10 kvm mindre

och 1 rum färre, stora lägenhet "runt hörnet"!!

 

Även om det nu råkar vara en bit från allra första

lägenheten så är det ju återigen en exakt kopia,

tar väl en 2 minuter dit härifrån och joooooo, PARTY

är utlovat så PARTY blir det!!!

 

Saker och ting ordnar sig, bara man är tillräckligt

tjurig och envis och... tjööööötig!

 

Men nu ska jag banne mig avnjuta ett långt bad,

överlåta nätet på dottern innan hon helt tuppar av

inne i det rosa rummet, förresten, undrar hur glad hon

skulle bli om det visar sig vara ännu ett rosa sovrum nu? Hehe!

 

Jag håller bara tummarna för att det är en ljusare lägenhet än den

här, kanske man törs hoppas på en "inte alls brun"-tapetserad historia nu?

(som kompensation för den helt bruna lägenheten vi bott i sen förra sommaren..)

 

1 gladulle:

skriven

åh vad kul att ni fick lägenheten.

2 Ea:

skriven

Fan vad roligt, grattis! :)

3 Erika:

skriven

Wiiiihooo!! Grattis!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: