- Ja just ja, Prolaktas var det ;-) (lite skitsnack alltså)

 

Jo du Micke, hittade ingen mail eller nåt så jag svarar såhär,

Prolaktas verkar fungera nästintill skrämmande bra :-D

 

Åt ju bara några dagar, testade lite allt möjligt,

bland annat tre olika sorters tårta hos svärmora

och allt stannade kvar :-O

 

För er som är som "jag" , vet ni hur konstig den känslan

är, att äta sånt m VANLIG grädde som inte gör en sjuk....

 

Tog ett avbrott efter bara 5 dagar (åt först 2 tabletter/dag under 2 dagar

och sen 1 tablett/dag, man ska visst bygga upp ett "lager" av enzymet

först och sen underhålla det som normalt ska finnas där) och jag tyckte

att jag kände mig lite mysko i magen..

 

Sådär uppblåst som en zeppelinare eller nåt, men utan smärtor eller en

massa toabesök dock, bara lite olustig... Nu har jag faktiskt ätit en tonfisk-

gratäng som dottern lagade till med OST idag, tog 2 tabletter några timmar

före åt väl en sån fjant-liten portion igen men jag misstänker att det här året

har gjort mig aningens rädd för att äta för mycket...

 

Ivf, med över en veckas uppehåll i Prolaktas-intag så har min mage varit hur

stabil som helst, jag äter ju fortfarande min medicin med laktos i och valde

att fortsätta m laktosfria produkter ett tag, omprogrammering och sånt pågår

för fulla muggar men man måste ju komma ihåg att jag tillbringat sista året mer

eller mindre på muggen...haha!

 

JA, jag rekommenderar STARKT att du provar Prolaktas, jag är lika såld på

den produkten som de som har skrivit på den sidan. Om jag säger att den är

sisådär tusen gr bättre än Lactrose kanske du förstår vad jag menar? De har ju

den där provförpackningen på 16 tabletter för 40:-, tuta och kör tycker jag!

 

Lycka till Micke och kom gärna tillbaka och berätta

hur det gick för dig, jag är ju en sån som älskar bra

slut nämligen!

 

(och som vanligt döljer sig en länk under bilden!)

 



1 Micke:

skriven

Tjena igen, tack för info'n. Beställde idag (tisdag) kommer klart att rapportera hur det går :P



Micke

2 Micke:

skriven

Tja,

Fort går det för vår fina post, redan imorse kl 9:50 damp prolaktasen ner i min brevlåda. tog två tabletter på direkten. blir spännande att se vad som händer närmaste dagarna!

Micke

3 victoria:

skriven

Prolaktas e skitbra. hjälp till att sprida budskapet genom att gå med i min facebookgrupp! Prolaktas- nu slipper du din laktosintolerans!



sök på fejsbook och bli medlemmar o bjud in alla era vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: