- Hur mycket sover du?


Myspace Graphics

(Myspace Graphics and Myspace Layouts)



Den här veckan har varit lång, igen... försöker få nån ordning på hur mycket
röra i huvudet jag kan vänta mig
på mitt epforum och samtidigt som det är
så skönt att få bekräftat att jag faktiskt inte är ensam så blir jag ju lite uppgiven..

Hur ska man hinna tillbaka i tid utan att bränna ut sig själv helt på
kuppen?


Det fungerar bra för mig, det är inte det, men jag vill ju så
gärna ha kvar lite livsork även efter mina timmar...

Det är väl där jag står och stampar just nu, märker det själv på allt,
hur jag skriver, eller snarare hur jag INTE skriver eftersom att det inte
är någon idé att försöka föra fram saker som känns viktiga för mig längre....

Skallen hänger inte med, hjulet snurrar men hamstern verkar ha dött....


Men jag är glad, glad över att kroppen fungerar och jag börjar bli som den
där gamla tantan var, så arbetsträningen i sig går framåt minsann, bara
det där andra som känns lite träligt.... Tiden efter....


(oroa er inte, jag ska inte upprepa mig igen, funderar dock på att lämna
ett helt oredigerat inlägg en vacker dag, jag som brukade vara en klippa
på stavning halkar numer omkring som ett fån bland dubbla, tredubbla
upprepningar, stavningar som skulle få min lågstadielärare att gråta blod..)


HAHAHAH....
nu ser jag ju vad jag skulle fråga om,
tragiskt, så jävla tragiskt..........

Hur många timmar sover ni egentligen varje natt?
Hur mycket behöver ni för att fungera och hur i hela
världen gör ni för att somna????

Överös mig med tips och råd,
denna veckan har jag väl snittat
på en 4,5 timme per natt...

1 Eva-camilla:

skriven

Hm..svårt att svara på..men jag sover nog mellan 6-8 timmar per natt. haha som ett annat spädbarn tänker du nu?! Hur jag somnar? ja..för det mesta i soffan framför tv´n! och sen går jag som en zombie in till sängen och är jättepigg,,haha Kul!



Sv. nja jag har faktiskt också bestämt mig för att det blir ingen ny vovve när pepsi kastar in handuken..känns bara tramsigt att tro att man kan ersätta honom..och då är det bättre att låta bli! men du...det är ju inte så bra sovtips att dricka pepsi innan man ska sova! haha

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: