- Ge fan i min (?), eeh, svärsonens parkering tack!!

Från att först varit lite smått gråtig, fylld av den där känslan som lika säkert som amen i själva kyrkan hittar av en när man gör sin tur till farsan på kyrkogården, till att genomfrusen komma till parkeringen bara för att upptäcka att nån jädra amatör har tagit VÅR PARKERING, det är en viss svängning i humöret minst sagt!!

Ni snorungar i er fula 740, en liten ledtråd till att det är en hyrd parkering kan väl vara en sån enkel sak som att det faktiskt är en motorvärmarplats?????? Blir bara så korkat när det ju fanns fullt av lediga parkeringar på den plats om är GRATIS om ni istället för att köra in till höger liksom tittat på det som man ser direkt man kommer in på parkeringen!!

Och vet ni vad, jag skiter i hur tuffa ni var i era hattar o halvlånga hår, jag hade precis planterat ljung ute i kylan, blaskat av mig jorden i svinkallt vatten och gick väl med en kroppstemperatur på en minus 25 grader !! (om jag sa nåt....hehe, nääääää, jag är ju kärring för tusan, den fega varianten)

Men skit sak samma, i min jakt på en sur kärring-bild hamnade jag på ett helt annat ställe, som vanligt kanske man kan säga och istället för att fortsätta att gnälla över fjortisar som inte kan LÄSA?!?!? så ska jag bjussa på en katta som låter precis som jag brukar göra när jag hittar av nåt riktigt smaskigt :-)


1 Svärson:

skriven

Ja herregud... det kokade i mig när gumman berättade om det. Man skulle haft någon gammal betonggris man kunde ställa på parkeringen. Eller kanske på huven på puckot som ställt sig där?

Det blir väl att sätta upp en mindre glad lapp på uttaget igen, det funkade väl hyfsat bra förra året.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: