- Gangster no 1.....

 

Kan inte rekommendera den direkt.... började bra, gav liksom

mersmak och kändes som att den här rullen (som vi gammfolk

kallar filmer, samma som med skivor, stenålderns variant av

cdskivor) kan vara hur bra som helst....

 

Inte hur bra som helst, inte alls och fast jag gillar engelskan och

fast jag gillade upplägget så nä .....tråden i filmen försvann

precis som den alltsomoftast gör i mina inlägg.....

 

Gillar du blod, ruffiga karlar och läckra inredningar,

framförallt tapeterna, så ok, se den för de anledningen,

annars, låt bli ....

 

2 kärringar av 5 möjliga blir det bara!

 

läs mer om filmen här och här

1 Flisan:

skriven

Nope!

Den lät inte som min favvo-film heller.

Låg kvar i soffan i natt och tittade på en film...

"Hotel" hette den...Tysk-Österrikisk...



Gubben undrade slött vad det var för "skit" jag hittat, men jag envisades med att jag minsann SKULLE se den färdigt.

NÅGOT måste ju hända...

Och vi väntade...och väntade...

...och väntade.



Den hade inte ens ett vettigt slut.

Ingen början.

Ingen mitt. Inget slut.

Jo, det hade den, men...va FAN?????



Efteråt la jag upp ett asgarv i soffan, kan du tro.

ALDRIG hade jag sett en så dålig film förr!!

Kollade i tidningen och ser där att den fått 3.

Ja TRE (???????) stjärnor.

Då garvade jag igen....



Och just nu tar jag nästan emot vad som helst.

Bara inte amerikanska förutsägbara löjliga komedier med B-skådespelare.

Och inga rena slagsmålsfilmer heller...



SÅ jag trodde ju i min enfald att denna tysk-österrikiska rulle kunde ge mej något???

Och det gjorde den ju iofs...

Ett asgarv.



Så av fem möjliga kärringar härifrån så fick den 2 impotenta och halvfulla Gubbar!



Kram på dej och ha en skön söndag!!

(Undrar om det är något bra på TV i kväll? Hehe!)



//Flisan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: