- Försvaret, för mjuka ollon och ovillig sponsring!

 

Var inne hos Ea och fick veta att :

"Årligen säljs ca 900 000 stift varav ca 10 % går till Försvarsmakten."

Illa, illa då jag nog toppar användarstatistiken vad gäller just det stiftet....

Ännu mer illa då jag apselut INTE vill sponsra nån försvarsmakt öht och ju

till råga på allt är stolt morsa till just en "försvarsmakts"-blandad onge...

(joooo, han pappan var visst en sån officer här på YOK.....)

 

 

Lite andra fakta kring just det stiftet hittade jag dock på nätet,

kändes som att de var lite mer litentanta-stuket över dessa,

eller vad tycker ni?

 

 

hmmmm.....?

 

 

eeh, ok.....

 

 

 

ja, ja

så mycket för säkra Flashback då antar jag :-)


1 Pjoltas:

skriven

Haha..

Gillar den där forumtråden.. Helt fel och galen!

=)

http://pjoltas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: