- Men så skönt det var, inte...

 

Om någon vettig skulle kunna förklara för mig varför jag ska vara så

jävla korkad att jag får för mig att idag, idag är stora fixaredagen...

 

Tant ska grävas fram mellan hårtestar och smutsflagor,

vi talar om storsanering som ju alla skriver så fint om i

sina bloggar, självklart blir man ju inspirerad,

 

en äkta Spadag måste ju vara det bästa en slaskig söndag...

 

Av rena säkerhetsskäl sitter jag alltid i badkaret, har trillat

omkull nångång när jag krampat och antalet knölar/bulor som

blev i skallen talade mer för att jag ska hålla mig sittandes,

om utifall att alltså...

 

(fast att jag då "sitter" i ett överfyllt badkar

med kokhett vatten kanske jobbar lite mot

mitt säkerhetstänk? hehe!)

 

Nå ja, liggandes som en sjöko i karet, lite lagom sådär

"flättandes" (halkandes) så fram med de exklusiva bladen

jag prenumerar på åt dottern, precis, hon har själva skaftet,

tanten hemma kör med enbart blad..... och allt går så bra, så bra

tills aha, bikinilinjen kanske ska ansas också när jag väl håller på?

 

(OBEGÅVAT, vem tusan bryr sig i november, jag är en ständigt

lånkalsongsbärande tanta m särbo, INGEN glor efter troskanter här inte!!)

och vips har det skapats Carpaccio..........

(recept om du blir sugen)

 

Tror jag skiter i det här med personlig omvårdnad

from nu, blir ändå alltid fel, klipper naglarna för långt

och ju mer jag daltar med hyn ju finnigare blir jag,

 

men det här,

det tog liksom priset i dumhet och smärta...

 

Idiotiskt

minst sagt..

 

 

 

1 Ea:

skriven

Hahaha, jag som just var på väg ner i badet. Jag ligger kanske kvar här i sängen och skiter i dagens storsanering :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: