- Logik i kubik, enligt vissa...

 

 

-Just nu har jag 8 bra hjul till bilen, säger särbot nöjt.

( på tal om diskussioner om trafiksäkerhet från min sida alltså)

Säger ett särbo så kan man alltid gissa att nåt,
nåt är det som inte alls stämmer.....

och givetvis är det så även i det här fallet, numer
har gammVolvon 3 bra däck på, OCH ett bra reserv-
däck......

- OM de skulle vara kinkiga och kolla mönstret på
reservdäcket alltså.............


Jag upphör aldrig att förvånas, varför skulle han
vara så logisk att han tillät sig själv att köra på
FYRA bra när man ju kan lösa det hela så smart?

Jag menar, tänk så praktiskt, när det fjärde fått
punka så vet han ju redan från början vilket han
måste byta....

suck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: