- Ljuvliga, kolsvarta måndag...

Nyduschad, trött, stressad, ja en helt vanlig måndag alltså
förutom att det också handlar om att få liv i ett särbo som
ska ut efter vägen direkt på morgonen...

Efter gårdagkvällens trafikolycka med två döda efter exakt
samma vägsträcka kan man inte direkt komma och påstå
att det känns bra att han ska ut dit, men nu är det ju ändå
såhär att uppe i Norrland ligger liksom vägarna lite på
"undantag".....


Är det skruttigt väder så blir vägarna usla... även om det
kan kosta liv eller inte :-( (vägarna är värdelösa oavsett
väder iofs men det är väl så vi får ha det i Norrland?....)

Mina tankar är hos er anhöriga och förstås hos busschauffören,
måste vara vidrigt att placeras i den situationen.....

Och särbot, ta det lugnt på hemresan,
Högland står kvar!!
1 Erika:

skriven

Man mår illa av att läsa om utgången i olyckan! :/



Var ett jäkla slaskföre igårkväll när jag åkte hem från jobbet, d v s samma tid som olyckan hände...

2 Daniel:

skriven

Ush så hemskt!



Så onödigt och hemskt med trafikolyckor!!!



3 Thalina:

skriven

Så hemskt med alla dessa trafikolyckor och jag är rädd när min son ligger ute på vägarna,hand pendlar dagligen till sitt jobb.Men än är det plusgrader här nere.Ha det gott kram Thalina

4 Thalina:

skriven

5 Thalina:

skriven

6 A:

skriven

USch, vilken hemsk historia!! Stackars pojke som förlorat både mamma och syster, det kommer inte bli något roligt uppvaknande för honom! Det gör riktigt ont i hjärtat när man hör om sådant!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: