- Ja men.....


I love you!
New Graphics





Jag sprang ju på självaste svärmora i förra veckan, jag och modern var uppe
på Nus, dvs sjukan här i stan, för ett gipsborttagande...? och efter sågning och
allt bestämde vi oss för en fika.


Vem kommer gåendes om inte svärmora uppifrån byn?! Kanske inte låter så
knepigt för er, men för mig som har damen i fråga 30 mil bort så är det inte
en vardagsupplevelse direkt!


Fick mig en välbehövlig uppdatering av läget däruppe, även om särbot återfinns
i luren en 3-10 ggr per dag skulle man ju kunna tycka att jag borde ha lite koll
ivf men nu är det ju en gång så att karlar, ja, det pratar ju om andra saker än
vad vi tanter är intresserade av, eller hur?


Allt verkade vara ok, förutom några små detaljer..... Vissa skulle nämligen dra
lite kablar för lite utomhusbelysning var det sagt, det är ju inte alltid allra som
ljusast uppe i Högland i november och som jag skrivit tidigare, gatubelysningen
är kanske lite väl snålt tilltagen, för att vara snäll...


Sen fanns det visst nåt annat också, en viss... sån där som jag inte kommer ihåg
vad den heter givetvis, jobbat en timme extra idag med vilket garanterar en
hjärnkapacitetsförminskning på en sisådär 150 %... En "sån där som gör varm-
luft av kalluft"-fläkt om ni förstår vad jag menar?
Det saknas visst lite i plåt-
arbete kan man förenkla det hela med...


(sen är det en annan sak också men jag måste ju vara liiiiite snäll med särbot..)



Glad i hågen, eller ettrig i sinnet, eller mitt emellan? så ringer jag upp den "lille"
och börjar min harang om vad man visst lovat att göra. Lillebror, som han är, gillar
nämligen INTE ALLS när folk domderar men av nån underlig anledning så har han
inte attackerat mig när jag öst ur mig saker, kanske är det här avståndet på 30 mil som
gör honom än mer tolerant numer? (jo, jag är också lillasyster...)


Nå, nu, såhär x antal dagar senare måste man ju kolla upp läget, har det blivit gjort?
Då kommer det bevingade:


- Ja meeeeeeeeeeeeeen......


*suck*


Jag som satt och var så stolt över att nu, nu skulle hon ändå få det där ordnat,
man ska bevisligen göra saker och ting själv för att få det gjort, eller nåt?


- Ja meeeeeeeeeeeeeeeeeen.....


Haha, du är som du blev bevisligen,
som sagt var, jag återkommer i morrn
igen ska du veta, nu är du varnad ;-)
1 MizthaNguyen:

skriven

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)



ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: