- Inget jobb i morgon


 

 

Här hemma fortsätter vägen mot nåt nytt,

tror  mer än nånsin att det kan bli något väldigt bra

men ännu återstår ett möte innan allt är klart!

 

Önskar att någon på jobbet läste här ibland

tänk vad enkelt det skulle vara då......

 

Just nu har jag fattat beslutet att i morgon,

då arbetstränas det inget för litentanta!

 

Jag har haft alldeles för rörigt in min skalle

de senaste två dygnen för att orka med en

dag där innan mötet och ja, morsa som jag

är gäller det att prioritera rätt!

 

Ska försöka sova ikapp mig lite

bädda in nervtrådarna och "spröten" som

envisas med att krångla just nu i varm,

mjuk sömn, det sägs ska vara det allra bästa

mot sprakande skallar nämligen.......



Om jag gillar epilepsi?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: