- Idag firar vi!!

Dancing in the Rain
Graphics




Här tas tag, här ändras dåligheter och här
startas det om på nytt, visst är det nånstans
det härliga med att leva? Man har en andra
chans, en tredje, ibland tom en sjuttifjärde ;-)

Tror att vi är lika nöjda bägge två förresten,
fast än är det vår lilla hemlighet,
eller hur?

Lööööööööv för tusan!


1 Jag:

skriven

Mmmmm...Bra skrivet..faktiskt...

Kan inte sova...Har snart varit vaken i 24 timmar.... O jag kan absolut inte sova..Kollar lite på bloggar...i stället...

Vet du ...? JAg har insett en sak i kväll eller i natt kanske jag ska säga...

O de är att jag kan inte alls styra saker o ting som händer...JAg kan ha tänkt en ska...den blir de nått helt annat än jag tänkt...hej o håååå... Livet är bra undeligt i bland....



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: