- Whitesnake.... var vi där?




Hmmmm, vi stod utanför, missade första halvtimmen men det får vi skylla på en helt underbar sakta promenad ner mot stan, ett par behagliga ölpauser i småparkerna på Haga och sen in på Lottas, man måst ju pinka eller hur? ;-)

Måste säga att min älskade David Coverdale lät lite "stum" i rösten dock, med tanke på att världs-turnen är alldeles nystartad känns det inte så lovande, och kanske jag ville haft mer sångonani istället för gitarr-dueller och trumsessioner, men det är ju jag alltså, tror att merparten var nöjda!

En väldigt effektiv "stäng för så att INGEN som inte pröjsat 500 pix per skalle ser ett endaste dyft-kampanj" verkade ha funkat, vi såg ingenting men efter att ha hittat ett hål mellan tälten så fick viåtminstone fullt flöde för ljudet..........Jag gillar, nä, fan, jag ÄLSKAR nog lite Whitesnake, men allra som mest i äldre tappningar ;-)

Här har ni en länk till ett bildspel i Vk, har kollat noga, noga och ingenstans hittar man igen litentanta med särbo, herreje efter sågningarna på puben ikväll så vet man ju verkligen sitt "marknadsvärde":..........noll enkelt översatt... Nå ja, vi lyssnade, tyckte om, gick o tog en bärs till innan nattbussen och är nog ganska nöjda med kvällen :-)


(Har precis smaskat i mig två varma mackor med mer ost än bröd
tur man har såna där laktras (?)-tabletter, här ska inte bajsas nåt
i natt inte utan nu är det..... smask o natti, hoppas jag på ivf :-)
1 Kitten:

skriven

My goodness!d e bara ja som missar all sol :(

Du kan iaf låna din dotters kläder, ja kan inte ens få på mig mina egna haha!inte bra tecken inte bra alls!



Epilepsi måste va lite läskigt att ha, men me dagens medicin kan man ju kontrollera anfallen tack o lov!

Va e d för lustiga laktras tabletter du tar??



Hoppas söndan blir trevlig! Min ska spenderas bakom böcker. Godnatt!

2 Lindis:

skriven

Tur att du har de där tabletterna men jag har hört att de är väldigt dyra kram

3 gladulle:

skriven

tyckte att det lät skit bra innan för stängslet, och vi stod med några kusiner till min gubbe som hade sett dem på Sweden Rock 2003 och då var de sämre eller om Kr.... sa den här gången hade Coverdale betydligt mer power i pipan.



Det var en fröjd att se dem på scen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: