- Whitesnake kommer ju!



Mötte ett gammalt ex, min allra första "riktiga" pojkvän t.o.m och han var ju den som invigde mig i Whitesnakes storhet långt tillbaka i tiden, måste vara kring -82 om jag ska utgå från vad jag minns ivf... vilket ju oftast är tämligen luddigt. Hur som helst sprang jag på honom på jobbet och givetvis ska han o tjejen iväg och lyssna!!

Vi har ju pratat om det här, särbot och jag, men det är ganska mycket pengar det handlar om, 500:- per skalle så jag har varit tveksam. Så mycket pengar och jag vet ju ärligt inte ens om jag "tål" en konsert rent epilepsi-mässigt.... Men nu blev det ju en helt annan sak, blir man några stycken så är det varken samma katastrof om jag skulle krampa, peppar peppar eller vad man nu säger, och sen kan det ju vara riktigt kul, fast fortfarande lika dyrt förståss...

Hmmm, blir till att tänka ordentligt i helgen, rätt vad det är så är biljetterna redan slut också, men det är klart nog vore det ganska kul att ta chansen och lyssna på mina "barndoms"-idoler!





Nä men seriöst, jag MÅSTE gå, nu vaknade
Coverdale-suget till 110%!
1 Ea:

skriven

Jag hoppas på bra väder så att man kan ligga och guppa i en båt på älven och snika ;).

2 gladulle:

skriven

Ska dit, gubben och jag slår på stort vi ska till och med bo på hotell i umeå den natten.



kram

3 gladulle:

skriven

Tänk på att det är enda spelningen i sverige, tror att det kommer att bli "skit" bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: